Den store vilde svampekogebog

DEN STORE VILDE SVAMPEBOG er en utraditionel kogebog, der gør svampene til måltidets stjerner. Udgivet på Grønningen 1. Sankeekspert og kok Thomas Laursen deler sin ekspertviden om svampene i den vilde danske natur og forvandler dem til vidunderlige måltider. Thomas...

Den lille Vilde

BOGDESIGN af Den lille vilde udgivet på Politikens Forlag bestående af fire små guidebøger til at sanke i den danske natur. Bøgerne er opdelt efter de fire årstider og indeholder korte beskrivelser af forskellige sæsoners urter, blomster, frugter og bær. Det grafiske...

Tom R

GRAFISK IDENTITET & KATALOG for lysdesigner Tom Rossaus håndlavede lamper. Den visuelle identitet tager udgangspunkt i et stramt design og en markant identitetsfarve, som begge udgør en kontrast til lampedesignets mere legende og organiske former. Katalogets...

Yellows

GRAFISK IDENTITET for Yellows Studio – et kreativt fællesskab af fotografer, stylister & filmfotografer startet i 2005. Det grafiske design tager udgangspunkt i et ønske om en klar, enkel og genkendelig identitet, der kan samle forskellige faggrupper under...

Simple

KUNSTKATALOG til udstillingen Simple Interactions hos Museet for Samfundskunst i Roskilde. Udstillingen Sound Art From Japan viser etablerede samt nye navne fra den japanske lydscene. Kunstkatalog på 104 sider +...